Posted in Մայրենի, Uncategorized

Թումանյանի քառյակներից

1.Սիրելի՛ սովորող, բառարանընթերցման ֆլեշմոբի շրջանակում Թումանյանի քառյակներից դուրս գրիր 10 բառ, բառարանի օգնությամբ գրիր դրանց բացատրությունները և սովորիր։ Չմոռանաս կցել քառյակների հղումը։

խնդություն-Բերկրություն
սիրտ-Արյան շրջանառության կենտրոնական գործարանը մարդու և կենդանիների մարմնում
մոտիկ-Ոչ հեռավոր, մոտ գտնվող, մոտակա: Հեռու՜, մոտի՜կ ընկերներին… ողջու՜յն, ողջու՜յն
լաց-Լալու գործողությունը, լալը, ինչպես և դրա ժամանակ արձակվող ձայները՝ հեծկլտոցը
լուռ-լռած
հող-Երկրագնդի կեղևի վերին շերտը, գետին
գերի-Պատերազմի ժամանակ թշնամու ձեռքն ընկած և ազատությունից զրկված մարդ
հանդես-Մասսայական տոն՝ տոնախմբություն
երգիչ-Լավ՝ հմուտ երգող
ծղրիդ-Ուղղաթևերի ընտանիքին պատկանող միջատ, որ թևերը միմյանց քսելով ծղրոց Է առաջացնում:

2. Կրկնի՛ր Թումանյանից անցած տարի սովորած բոլոր բանաստեղծությունները։

 

3.Կսպասեմ աշխատանքի հղմանը։

Author:

Բարև ձեզ իմ անունը Արսեն է ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում: Ես ունեմ մեկ հոբի, հրաձգություն: Նաև շատ եմ սիրում գրել, ես ունեմ մի քանի տեսակի ստեղծագործություններ դուք ել կարող էք տեսնել այդ ստեղծագործությունները իմ կայքում:

Leave a comment